Polityka prywatności

W związku z rozpoczęciem stosowania Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej jako „RODO”) od 25 maja 2018 r SIMPLE sp. z o.o. (dalej jako „Spółka") wprowadza uaktualnione zasady prywatności (zwane dalej „Polityką Prywatności") osób fizycznych korzystających z serwisu działającego pod adresem Centrum Pożyczek Firmowych

DEFINICJE

Ilekroć w Polityce Prywatności jest mowa o:
Danych Osobowych
- rozumie się przez to informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej;
Serwisie
- rozumie się przez to platformę internetową pod adresem Centrum Pożyczek Firmowych;
Użytkowniku
- rozumie się przez to osobę zamierzającą korzystać lub korzystającą z pożyczek oferowanych przez SIMPLE sp. z o.o.;
Spółce
- rozumie się przez to spółkę SIMPLE sp. z o.o.;

DANE OSOBOWE

  1. Polityka Prywatności ma zastosowanie do Danych Osobowych: a. innych osób fizycznych, które korzystają z Serwisu, a w szczególności: osób fizycznych, które dokonują jednorazowej lub wielokrotnej wizyty w ramach Serwisu, osób zainteresowanych kontaktem ze Spółką lub Pożyczkodawcą w jakimkolwiek innym celu.
  2. Administratorem Danych Osobowych osób korzystających z Serwisu jest Spółka SIMPLE sp. z o.o. wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, Wydział XIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod nr 0000281475, NIP: 5213430945., REGON: 140874667, kapitał zakładowy w wysokości: 50000 złotych.
  3. Dane Osobowe użytkowników przetwarzane są przez Spółkę w celu prowadzenia Serwisu, a w szczególności:
    1. świadczenia dostępnych za pośrednictwem Serwisu usług,
    2. marketingu usług świadczonych przez Spółkę oraz marketingu usług świadczonych przez podmioty trzecie,
    3. ewentualnego dochodzenia roszczeń,
    4. wyjaśnienia okoliczności niedozwolonego korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną,
    5. zapewnienia sprawnego funkcjonowania Serwisu,
    6. tworzenia wewnętrznych raportów i analiz,
    7. tworzenia statystyk oglądalności podstron Serwisu,
    8. dostosowania Serwisu do potrzeb Użytkowników,
    9. obsługi reklamacji, na podstawie art. 6 ust. 1 f) RODO – realizacji prawnie uzasadnionych interesów Spółki.
  4. Przetwarzanie danych osobowych użytkowników może również nastąpić w celach marketingowych Spółki lub podmiotów trzecich na podstawie zgody wyrażonej przez użytkowników. Użytkownicy mają prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  5. Dane Osobowe osób korzystających z Serwisu przetwarzane są na podstawie prawnie uzasadnionych interesów Spółki (art. 6 ust. 1 f) RODO) w celu:
    1. dostosowania Serwisu do potrzeb osób nie będących jego użytkownikami, ewentualnego dochodzenia roszczeń,
    2. wyjaśnienia okoliczności niedozwolonego korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną,
    3. tworzenia statystyk oglądalności podstron Serwisu.
  6. Spółka przechowuje i przetwarza następujące dane osobowe:
    1. e-mail, imię, nazwisko, numer telefonu komórkowego,
  7. Spółka zastrzega sobie prawo ujawnienia wybranych informacji dotyczących Użytkowników właściwym organom bądź osobom trzecim, które zgłoszą żądanie udzielenia takich informacji
  8. Poza przypadkami wskazanymi w pkt 5 powyżej informacje dotyczące Użytkownika Serwisu nie zostaną ujawnione żadnej osobie trzeciej, bez zgody Użytkownika.
  9. Dane dotyczące Użytkownika Serwisu, w tym dane osobowe, będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż to jest konieczne w związku z korzystaniem z Serwisu oraz wykonywaniem umowy pożyczki zawartej przez daną osobę (m.in. dochodzenie ewentualnych roszczeń, obsługa reklamacji i realizacja uprawnień konsumenckich), po którym to okresie zostaną usunięte z systemu.
  10. Osoby, których dane przetwarza Spółka, mają prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, ich przenoszenia jak i wniesienia sprzeciwu. W celu realizacji swoich praw, można kontaktować się ze Spółką wysyłając wiadomość na adres mailowy: biuro@cpf-pozyczki.pl.
  11. Osoby, których dane przetwarza Spółka na podstawie zgody, mogą wycofać taką zgodę w dowolnym czasie, poprzez wysłanie maila na adres mailowy: biuro@cpf-pozyczki.pl
  12. W przypadku gdy Spółka występuje o wyrażenie zgody na przesyłanie informacji handlowej drogą elektroniczną (np. za pośrednictwem poczty e-mail, SMS i inne), osobie, która wyraziła powyższą zgodę przysługuje prawo cofnięcia wyrażonej zgody, poprzez wysłanie maila na adres biuro@cpf-pozyczki.pl wpisując w tytule słowo „rezygnacja"
  13. Osoby, których dane przetwarza Spółka, mają również prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uznają, iż przetwarzanie danych osobowych przez Spółkę narusza przepisy ochrony danych osobowych.

PLIKI COOKIES

  1. Spółka wykorzystuje pliki typu cookies w celu gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z Serwisu przez osoby odwiedzające stronę internetową Spółki. Można zmienić sposób korzystania z plików cookies zgodnie z instrukcjami producentów przeglądarek internetowych dostępnymi pod linkami:
    1. Google Chrome: http://support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=pl&answer=95647
    2. Internet Explorer: http://support.microsoft.com/kb/278835/pl
    3. Mozilla Firefox: http://support.mozilla.org/pl/kb/ciasteczka
  2. Spółka korzysta z technologii Nano Interactive, działającej w oparciu o rozwiązania cookies (ciasteczka) celem polepszenia zrozumienia Twoich zainteresowań oraz potrzeb. Wykorzystamy tę informację celem powiązania naszego serwisu oraz reklamy, którą oferujemy na stronach partnerskich z Tobą i Twoimi potrzebami. Korzystamy tylko i wyłącznie ze zanonimizowanych cookies i nie zbieramy żadnych danych osobowych, takich jak imię i nazwisko oraz adres. Kliknij tu aby poznać więcej informacji na ten temat http://www.nanointeractive.com/privacy
  3. Pliki typu cookies umożliwiają:
    1. dostosowanie Serwisu do potrzeb Osób odwiedzających,
    2. tworzenie statystyk oglądalności podstron Serwisu.
  4. Pliki te służą do zbierania informacji o korzystaniu z usług w Serwisie oraz zapewnieniu jak najlepszego poziomu dostępności i korzystania z tych usług. Pliki cookies nie wpływają w sposób niekorzystny na komputer ani zainstalowane na nim oprogramowanie, nie wpływają również w sposób zamierzony na wydajność, działanie, konfigurację komputera i zainstalowanego na nim oprogramowania. Pliki cookies nie zawierają jakichkolwiek informacji pozwalających na identyfikację Użytkownika i nie służą przetwarzaniu danych osobowych. Dane gromadzone przy wykorzystaniu plików cookies mają jedynie charakter statystyczny i dotyczą aktywności w Serwisie.
  5. Użytkownik ma możliwość wyrażenia zgody na stosowanie plików cookies, co umożliwi mu korzystanie z wszystkich funkcji Serwisu bez ograniczeń podczas jego wizyty na stronie Serwisu. Jeśli użytkownik odmówi zgody na stosowanie Cookies, które są niezbędne do funkcjonowania Serwisu, może to mieć wpływ na korzystanie przez użytkownika z Serwisu oraz jego funkcjonalność w czasie tego korzystania. Odmowa zgody na stosowanie innych plików cookies może pozostać bez wpływu na korzystanie przez użytkownika z Serwisu i jego funkcjonalności.
  6. Dostępne są narzędzia online do wyczyszczenia wszystkich cookies zapisanych przez strony internetowe, które użytkownik odwiedzał, takie jak www.allaboutcookies.org.
  7. Wszystkie zmiany przewidywane w tej polityce w zakresie cookies będą podawane do wiadomości użytkownika z odpowiednim wyprzedzeniem przed faktycznym wejściem w życie tych zmian.
  8. Serwis umożliwia zbieranie danych o aktywności Użytkownika na stronach Serwisu obcym systemom w celach statystycznych (np. Google Analytics, Gemius Traffic), reklamowych (np. Google AdSense, AdOcean).

POZOSTAŁE ZAGADNIENIA

  1. Spółka oświadcza, iż dołoży starań, aby zapewnić użytkownikom wysoki poziom bezpieczeństwa w zakresie korzystania z Serwisu. Wszelkie zdarzenia mające wpływ na bezpieczeństwo przekazu informacji, w tym również dotyczące podejrzenia udostępniania plików zawierających wirusy i innych plików o podobnym charakterze lub innych aniżeli pliki treści o podobnym charakterze, należy zgłaszać Spółce na adres e-mail: biuro@cpf-pozyczki.pl
  2. Jednocześnie Spółka oświadcza, że przy ochronie Serwisu stosowane są nowoczesne techniki zabezpieczenia kont użytkownika i dostępu do danych, które służą zapewnieniu jak najwyższego poziomu bezpieczeństwa,
  3. W Serwisie mogą znajdować się opcjonalne ankiety wraz z prośbą o wyrażenie opinii na temat różnych produktów i usług oferowanych przez Spółkę.
  4. Spółka zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Polityce Prywatności. Każdą osobę korzystającą w jakikolwiek sposób z Serwisu obowiązuje aktualna Polityka Prywatności. Aktualna wersja Polityki Prywatności wraz z datą ostatniej aktualizacji jest zawsze dostępna w Serwisie. O istotnych zmianach Polityki Prywatności Użytkownicy zostaną poinformowani poprzez wiadomość na ich osobistym koncie lub przez wiadomość e-mail.

Wykonaj pierwszy krok do realizacji swoich celów!

Złóż wniosek arrow_forward